مهارت های زندگی

آموزش مهارت های زندگی

مهارت های زندگی

آموزش مهارت های زندگی

  • ۰
  • ۰

اینیاگرام و ویژگی های آن

در اینکه ما می­فهمیم اکثر عیب­ها و تناقض­ها مختص ما نیستند، یک چیز کاملاً رهایی بخش وجود دارد. در حالی که آنها ممکن است عمیق باشند، اما آنها مخصوص ما نیستند. بدترین زمینه­ های تیپ شخصیتی ما برای دیگران هم هست: عیوب و کاستی ­های ما اسارت­های عمومی تیپ شخصیتی ما هستند. وقتی که می­بینیم ما چقدر مشترکات با هم تیپی های خود داریم، به جای جنبه­های سطحی تیپ شخصیتی، با خود عمیق خود شناخته می­شویم. در این حالت، کاستی­ های ما، به عوض اینکه میزانی بر معیوب بودن خود ما باشند، علامتی هستند از یک روح و روان در درد و رنج که با ماسک تیپ شخصیتی رهایی خود را فریاد می­زنند.
اینیاگرام و ویژگی های آن
در تحلیل نهایی، اینیاگرام در مورد تغییر و تعالی خود فرد سخن می­گوید. آن به ما نشان می­دهد که ما می­توانیم تغییر و تحول را تجربه کنیم، اگر یکی شدن با تیپ شخصیتی خود را متوقف کنیم. ما باید ریسک آن را بپذیریم که یک فرصتی در وجود خودمان خلق کنیم تا چیزهای متعالی و خیلی عمیق و اساسی خود آسیب دیده­ی ما را لمس کنند و آن را بهبود و شفا ببخشند. این رهایی­ ها و تصدیق­ ها با این امید عرضه شده ­اند که کمک شما در سفر درونی برای بهبود و شفا باشند. آنها تصویر کاملی ارائه نمی­دهند بلکه، فقط محلی برای شروع هستند، اما همیشه به خاطر داشته باشید، وقتی سایه­ های درونی ما با نور آگاهی و هشیاری لمس شوند، آنها به منزله­ی دروازه­ای می­شوند که لطف الهی از طریق آنها زندگی ما را متحوّل و دگرگون می­کند.
  • ۹۸/۰۲/۱۱
  • مهارت زندگی

اناگرام

اینیاگرام

تیپ های شخصیتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی